torsdag den 14. august 2014

CRAZY GIRL FRIDAY med Maria Simonsen


YAY - IT'S CRAZY GIRL FRIDAY AGAIN!!!

Åhhhh endelig blev det CRAZY GIRL FRIDAY igen- det har vi glædet os helt vildt til!! 
Vi elsker at skabe kittene. Vi elsker den kreative proces, udvælgelsen, de mange timer ved kreabordet og PC'en. Vi elsker når vi står med det endelige resultat mellem hænderne og kan sige
MISSION ACCOMPLISHED

Dog er intet lige så fedt, som når kittet lander i hænderne på vores skønne CRAZY GIRLS!!
Så læner vi os tilbage, smækker fødderne op, åbner en cola og nyder deres kreationer.  
Vores kit er altid skabt, med scrappeprocessen for øje. Vi forsøger at skabe et produkt, der kan klippes, rives og leges med. Et produkt der kan kombineres med mange andre produkter, farver og med alle stilarter. At se vores dygtige girls, forvandle vores basis kits til deres egen visioner og tilføje deres helt unikke stil, er simpelhen så ultra fantastisk og er for os kronen på værket.
I dag kan vi byde velkommen til Maria. Maria har som altid tilføjet vores kit et feminint og blødt touch, som bare ikke er til at stå for. Hun er i sandheden en ASTRO GIRL!!
Så venner, sæt Jer godt til rette, og nyd CRAZY GIRL FRIDAY sammen med os, 
mens i lader op til weekenden :)

God fornøjelse

MARIA SIMONSEN


Hej alle sammen

Jeg har været så heldig at få lov at lege med det her nye super skønne kit fra Crazy+Girl+Paper. Det her kit er bare lige så meget mig. 

 


jeg har valgt at blande mit ZOMBIE GIRL kit med det nye ASTRO GIRL kit.






Jeg valgt også at printe det ene ark ud på vellum, 
som bare giver en super fantastik effekt. 
Da jeg ikke helt syntes at lommeopdelingen passede helt til mit spread, 
så jeg har valgt at klistre den ene 4x6 uden på lommerne.


Kittet er bestemt ikke kun til PL, her har jeg lavet et kort, og det her kit kommer jeg helt sikkert til at bruge rigtig meget til kort og LO syntes det er så dejligt med digikit for man løber aldrig tør for sit ynglingspapir.


Tusind tak til Mona og Annette fordi jeg måtte lege med det her skønne kit.


Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar