fredag den 13. juni 2014

CRAZY GIRL FRIDAY ANNA NIELSEN

CRAZY GIRL FRIDAY 
- FREDAG DEN 13... 


Så er det idag, at du skal se hvad "the one and only" søster til Mona,
nemlig den super skønne ANNA har lavet.
Tænk at være 2 skønne søstre - som begge har et SÅ stort kreativt talent.

Alt behøver ikke altid at være smil på en lyserød sky,
det må også gerne være gråd, snot og lort - ja, undskyld sproget...!
Og det er lige præcis hvad ANNA har til Jer idag.

Super farvesammensætninger - skønne NEONfarver - sjove billeder 
- lag på lag - split og splat,
JA, kort sagt - alt hvad du kan ønske dig.

Vi har ihvertefald fået alt hvad vi kunne tænke os - LOVE IT ANNA.
God fornøjelse med læsningen.


ANNA NIELSEN



HEY allesammen.

Så blev det min tur til at være CRAZY GIRL for "en dag"... FEEEEDT...








Men jeg vil fortælle hvad det første jeg tænkte på var, 
da jeg blev introdukseret Crazy+Girl +Paper ZOMBIE GIRL kittet.






 

Jeg tænkte, det er da perfekt til at scrappe de lidt mere skæve stunder i hverdagen, 
så som alt svineriet, lortebleerne, gråden, snotten osv osv.







Så det er det mit spreed handler om.






Jeg har altid scrappet i A4 eller mindre, aldrig større og det vil jeg nok blive ved med. 
Jeg syntes det er mere overskueligt.




Enjoy you crazygirls...!!!!

VH Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar