mandag den 26. maj 2014

CRAZY MONDAY...

Kan det snart blive mere sommer?
For hvor er det dog bare en SÅ fantastisk mandag formiddag.
Solen skinner og det er SÅ varmt. På mit job er det dog lidt for varmt,
da jeg har en kæmpe glasfacade, der sender alt varmen ind til mig.
Men det er jo bare et lille luksus problem :-)
Vinduerne er åbne, og sommeren vælter ind til os.
 
 
I lørdags var jeg til konfirmation hos Maria's ældste søn, Sebastian.
Og hvad skal man finde på til en søn af en mega scrapper???

 
Sebastian ønskede sig kun penge, så gaven var den nemme del.



Fik sat en masse på mit arbejde igang, med at finde en bøtte, æske, dåse eller lign.
jeg kunne bruge som kort/gave/indpakning.


Vi fandt en lyserød plastikbøtte, som var breddere for neden end i toppen.
En sjov form, som jeg så valgte skulle være den.


Så fik den en kæmpe omgang med Modelling Paste - og ja - SMUT,
så gled den lige ind i min sorte bluse, så jeg endte med et hvidt bryst...:-)
Ja, sådan kan det gå når man skal være kreativ.



Har brugt en masse forskelligt fra ZOMBIE GIRL kittet.
Har også printet lidt ud på vellum - som jo giver en fantastisk effekt.



Ja, nogen af de runde forme er også printet på vellum,
Samt teksten med vores navne til bagsiden.






Ha' en fantastisk dejlig solskinsdag,
og sender en ekstra tanke til alle der har fødselsdag idag,
samt vores KRONPRINS...







Ingen kommentarer:

Send en kommentar