fredag den 23. maj 2014

CRAZY GIRL FRIDAY : MARIA SIMONSEN



Hej alle I skønne scrappere.
Velkommen til CRAZY GIRL PAPERS første CRAZY GIRL FRIDAY.
Vi har glædet os helt vildt til at introducere vores Crazy Girls, så i dag er en helt særlig dag for os. De næste mange fredage, vil I møde vores Crazy Girls, som vil inspirere og dele ud af deres store skabertrang og kreative talenter. Og I kan godt glæde jer, for vi har virkeligt scoret nogle lækre tøser!!! I dag skal I møde Maria. Maria har scrappet i mange år og elsker sit Project Life. Marias stil er sprød og tøset, med mange små fede detaljer. Det er så fedt at se, hvordan Maria forvandler vores rå og enkle ZOMBIE GIRL KIT, til en lyserød oase.

 
Hvis I får trang til at eje ZOMBIE GIRL, kan I besøge, vores ETSYSHOP, hvor du med få klik kan betale og modtage digitalekit med få klik.
Eller du kan sende en mail til: crazygirlpaper@gmail.com
hvis du ønsker at købe et kit.
Derefter modtager du en mail med betalingsinfo, samt leveringsinfo.


Vi ønsker jer god fornøjelse og en super dejlig weekend

CRAZY GIRL 

MARIA SIMONSEN

!!!


Jeg har været så heldig, at få lov at lege med dette skønne ZOMBIE GIRL kit. 
Det er bare et fantastisk kit, der bare giver vildt mange muligheder.



Jeg laver mit Project Life som ugevis, så her er det blevet til uge 17. Jeg laver mange lag i mit Project Life, og er ikke bange for at klippe og flå i mit papir og mine kort. Jeg har her suppleret med noget papir fra restebunken.




For mig betyder pynt rigtig meget i Project Life og jeg kan bruge rigtig lang tid på hver enkelt lomme og har tit fat i dem flere gang, bare fordi jeg lige tænker der kunne komme lidt mere på.




 

Og så ELSKER jeg glimmer, og glimmer til det her skønne kit,
er bare så fantastisk.

 



Tusind tak til Mona og Annette, for at jeg måtte få lov, at lege med dette skønne kit.
 
 

Mange scraphilsner
Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar