torsdag den 29. maj 2014

CRAZY GIRL FRIDAY: EVA DOHN

CRAZY GIRL FRIDAY: EVA DOHN





Hej alle I skønne scrappere
Velkommen til CRAZY+GIRL+PAPERS 2. CRAZY GIRL FRIDAY.
Vi har glædet os helt vildt til at introducere vores Crazy Girls, 
og idag er det tid til at møde vores næste CRAZY GIRL, Eva. 
Eva er en af Danmarks gode "gamle" scrappere - som vi i mange år, 
har set lave de flotteste, skønneste og personligste layouts, kort, project life m.m.
Så du kan godt glæde dig til at se hvad hun har lavet til JER idag...!

Hvis I får trang til at eje ZOMBIE GIRL, kan I besøge, vores ETSYSHOP
hvor du med få klik kan betale og modtage digital kittet med få klik. 

Eller du kan sende en mail til: crazygirlpaper@gmail.com

hvis du ønsker at købe et kit.
Derefter modtager du en mail med betalingsinfo, samt leveringsinfo.


Vi ønsker Jer en rigtig god fornøjelse og en dejlig og kreativ weekend



CRAZY GIRL 
EVA DOHN!!!


Digitale kits er fantastiske. Man løber aldrig tør for sit yndlingspapir, for man printer det da bare en gang til. Og hvis man gerne vil have det i en anden farve, jamen så vælger man da bare en anden farve papir. 

Jeg har været så heldig at få lov at lege med Zombie Girl kittet. Jeg valgte at åbne kittet i Photoshop Elements, hvor jeg bl.a. "skar" de motiver og mønstre ud, som jeg gerne ville bruge, så jeg ikke behøvede at printe det hele. Jeg kunne også give mine udskårne stykker den størrelse, jeg ønskede. 

Inden jeg printede valgte jeg at miste det ene af mine papirer pink og et andet grønt. 



Jeg har printet på et almindeligt 30x30 stykke scrap karton, som jeg skar til, så det passede til min printer. 

Min oplevelse er, at hvis man gerne vil miste på sit papir, eller på anden måde gøre det vådt med vandfarver eller lign., så skal man gøre det inden man printer, da blækket ellers vil flyde ud. Dog hvis du har en laser printer har du ikke dette problem. 

Jeg har lavet både et layout og en PL side. 





Jeg har kombineret mine Zombie papirer med lidt papir fra Studio Calicos serie Lemon Lush. 








Et layout blev det som sagt også til


Jeg klippede et af mine papirer i strimler og limede dem på baggrunden, og herefter kom jeg lidt gesso henover. 


Et par steder kom jeg lidt pink vandfarve på for at få mit pinke papir til at "flyde" mere sammen med baggrunden. 




Jeg blandede også noget modelling paste med neon orange maling og kom det på gennem en maske så det kunne poppe lidt mere. 

Håber jeg har inspireret dig til at bruge dit digi-kit. Selv elsker jeg at eksperimentere og gøre mine ting personlige. 



Jeg scrapper især billeder af mine børn og de oplevelser de har, men det er sjældent at jeg selv er med på billederne - gad vide hvorfor ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar